Autor Wątek: Pytanie o pracę  (Przeczytany 2379 razy)

Avocado

  • Gość
Pytanie o pracę
« dnia: Lipiec 23, 2012, 01:18:15 pm »
Cześć, znalazłem dość interesujące ogłoszenie, tylko nurtuje mnie pytanie czym dokładnie zajmuje się Specjalista do spraw sprzedaży, niestety nie mam za bardzo kogo podpytać, a na własną rękę znalazłem niewiele informacji. Pomożecie? Waham się czy tam nie aplikować
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2013, 03:45:54 pm wysłana przez admin »

DagmaraTara

  • Gość
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2012, 12:26:56 pm »
Specjalista do spraw sprzedaży to kojarzy mi się z pracą w dziale handlowym - zapewne dzwoni się po potencjalnych klientach i namawia na ofertę firmy. Trzeba mieć nie złe gadane żeby zdobywać dużo klientów, i podpisywać dużo umów.

janton

  • Gość
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 08, 2012, 10:23:12 am »
Dagmara ma rację. Tak mniej więcej może wyglądać praca spec. ds. sprzedaży - choć niekoniecznie to praca na telefonie. Może być równie dobrze połączona z bezpośrednią obsługą klienta w stacjonarnym punkcie sprzedaży. Wszystko zależy od konkretnej oferty.

DagmaraTara

  • Gość
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2012, 10:50:29 am »
Tak czy inaczej trzeba mieć gadane ;)

slick

  • Gość
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 11, 2012, 06:37:28 pm »
To może być też tak naprawdę przedstawiciel handlowy, osoba której zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów / kontraktów.

jqtnm

  • Gość
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 17, 2012, 10:38:05 am »
Oczywiście, że trzeba mieć gadane ;)

Offline pawelstolik

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pytanie o pracę
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 22, 2015, 09:26:15 am »
Zgadzam się trzeba być człowiekiem otwartym, z łatwością nawiązywać nowe kontakty  i nie mieć żadnych oporów komunikacyjnych. Osoba ta musi również posiadać zdolności manipulacyjne, co w tej pracy jest bardzo istotne, aby przekonać przyszłego klienta.