Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Kobieta / Odp: Szkoła policealna - to ma sens?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Valeyard dnia Maj 25, 2017, 10:41:14 pm  »
Nigdy nie wiadomo co przed Tobą, więc warto mieć zawsze asa w rękawie. Mi policealka pomogła i to mimo tego, że jestem po studiach :) Więc warto, warto :)
2
Film / Odp: Jaki serial polecacie ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Valeyard dnia Maj 25, 2017, 10:40:19 pm  »
Violet pewnie ma na myśli nową serię (2005 rok), ale ja mogę polecić jeszcze starego Doctora Who. To jest klasyk :) No i nowy często się do niego odwołuje, wiec warto znać postaci, historie etc. :)
3
Dyskusja ogólna / Odp: Budżet Domowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Valeyard dnia Maj 25, 2017, 10:39:02 pm  »
Warnina BEECHWOOD ma racje (swoją drogą świetna nazwa użytkownika). Facet, który jest odpowiedzialny, to prawdziwy facet, a nie jakiś chłopczyk, który wydaje pieniądze na zabawki. Tak już jest w życiu, że trzeba brać odpowiedzialność za rodzinę.
4
Dyskusja ogólna / Odp: Budżet Domowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Warnina BEECHWOOD dnia Maj 25, 2017, 08:42:42 pm  »
Być ekonomicznym to jak najbardziej być męskim. Facet - stereotypowo - ma dbać o dom i rodzine, a stabilność finansowa to jeden z gwarantów bezpieczeństwa. Budżet domowy to fajna sprawa - pozwala zredukować niepotrzebne koszty.
5
Dyskusja ogólna / Odp: Jak opanować apetyt na słodycze?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Warnina BEECHWOOD dnia Maj 25, 2017, 08:41:06 pm  »
Najlepiej to ich nie kupować :) Nie ma problemu wtedy ;) Zresztą, mały słodycz nie jest groźny, więc nie trzeba sobie tak drastycznie odmawiać przyjemności. Powoli, spokojnie, a z pewnością się uda.
6
Dyskusja ogólna / Odp: Lubicie gotować?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Warnina BEECHWOOD dnia Maj 25, 2017, 08:39:52 pm  »